• سه شنبه ٣٠ آبان ١٤٠٢-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٦٥
مظفر تذکر داد:6-194

وضعیت قرمز دو پروژه در منطقه 20

رئیس کمیته بودجه شورا در خصوص وضعیت قرمز دو پروژه احداث بوستان باغ ايرانی محله 13 آبان و ايجاد دسترسي محله عظيم آباد به بزرگراه آزادگان – شرق در منطقه 20 تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو مورد از پروژه‌های مهم در بودجه مصوب امسال منطقه 20 شهرداری تهران، پروژه " احداث بوستان باغ ايراني " با اعتبار مصوب 5 میلیارد تومان در محله 13 آبان و پروژه " ايجاد دسترسي محله عظيم آباد به بزرگراه آزادگان – شرق " با اعتبار مصوب 8 میلیارد تومان در محله عظیم آباد است.
وی ادامه داد: علی رغم کمبود جدی که در توسعه زیرساخت ها و سرانه های فضای سبز در محلات شهر تهران وجود دارد و همچنین با توجه به اهمیت تسهیل رفت و آمد شهروندان محترم و کوتاه شدن طول مسیر و بالطبع آن کاهش زمان سفر، متأسفانه با گذشت 8 ماه از سال پیشرفت فیزیکی این پروژه ها براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
رئیس کمیته بودجه شوا گفت: باتوجه به سیر کارشناسی مراحل تعریف یک پروژه توسط شهرداری تهران و تصویب نهایی آن در شورای اسلامی شهر تهران، علت عدم اجرای این پروژه ها چیست؟
مظفر تأکید کرد: شهرداری منطقه 20 هرچه سریع تر نسبت به حل موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها اقدام نموده و نتایج آن نیز به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نماید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: